Ladyboys!!

Som ni ser i overskriften sa har man sett ett antal man eller kvinnor sa att saga, tog kort med ett par igar med flamingo utstyrsel, josses!! Nar vi skulle ta kort sa klangde dom lite pa en haha usch!!
Igar at vi pa en italiensk restaurang och da blev det pizza for min del o pasta for sofie, smakade gott... skont att slippa riset lite!!
Som sagt pa sondag aker vi ut till phi phi oarna, ska bli spannande!!
Myggbeten har lugnat ner sig lite nu sa har inte blivit helt tokig an :) och 6- later inte alls lockande, later som jag ar pa ratt plats nu!!
Emma jag onskar att jag kunde ta med mig lite varme man ska forsoka packa ner lite i ryggsacken at dig :P

Finns inte sa mkt mer att skriva, vi tar det valdigt lugnt o skont nu o njuter av semestern!
Hor av mig snart igen!!

Puss pa er!!



Kommentarer
Postat av: Brorsan

Hej Syrran !!

Hoppas allt é bra o fortsätt njut av semestern !!

2011-01-22 @ 15:36:07
Postat av: Anonym

Tack brorsan!! Jag njuter for fullt! Hoppas du har det bra du med..

2011-01-23 @ 12:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0