Phi phi island!

Kom dit igar och jaa jag trodde nog att det skulle vara finare an vad det var! Idag har vi akt en bat tur och kollat in ngr oar. Vi var t.ex pa en strand dar filmen The beach spelades in, dar var det vackert. sanden var helt otroligt fin! sen akte vi till en o dar det var massa apor pa men jag vagade inte ga nara for dom sag o hordes att dom var lite arga hehe men massa kort blev det...

Imorgon aker vi tillbaka till Patong och sedan far vi se vad som hander darifran, det blir i alla fall en tripp till James bond on! bada jag o Sofie gillade Patong sa det blir nog att vara kvar dar ngr dagar,vi har nog blivit lite bekvama men vi gillart :)

Vagarna nar vi akte till oarna i en tra bat var hoga o josses var vi far men det pirrade lite i magen sa nu kan man saga att vi varit pa liseberg ocksa :P. Bilder och sant far ni se nar jag kommer hem, blivit en del fina under dagen!!

Hoppas ni har det bra, det har vi i alla fall!!

Puss pa er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var länge sedan vi hörde något i från dig. Allt är bra hoppas jag. Här kommer magnus midje mått 86 cm

eller storlek M pappas midje mått 95 cm eller storlek M. I dag har vi haft ett soligt väder med 4 grader varmt. ska jobba i helgen och pappa ska till mantorp travet på lördag. ha det så bra kram mamma pappa

2011-02-02 @ 17:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0