THAILAND!!

Hej allesammans, hur har ni det dar hemma? Hoppas allt ar bra i alla fall.
Vi ar nu i alla fall i Thailand och det ar helt underbart varmt o skont. Helt otroligt att man nu ar har, man har langtat o sett framemot det och nu sitter jag verkligen har. Sitter just nu pa hotellet och skriver, det ar ett trevligt hotell. Flygresan hit gick jatte bra och sen fick vi aka med ett svenskt sallskap i taxi till karon, chauforren hittade inte forst men sen kom vi fram till ratt stalle =)  Idag har vi varit pa stranden o solat o badat, jatte vackert och jatte fin strand. Imorgon kommer den storsta provningen hitills da vi ska forflytta oss till en annan stad och forsoka hitta ett hotell. Kommer nog ga jatte bra=)

Nu ska vi ga o ata lite mat och sedan ga runt lite, sen blir det nog att ga till hotellet igen for vi ska forsoka komma ivag lite skapligt imorgon bitti. Ska forsoka uppdatera sa mycket jag kan sa ni far en inblick pa hur vi har det.

Puss sa lange!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va roligt att att ni har de bra!!



sola o bada massor åt mig med o ta de lungt me alla thaiare :) :P



pusss

2011-01-17 @ 15:51:07
Postat av: sofie

Haha absolut Linda det kommer jag gora!!

Och det andra kan du vara lugn med, not my style !! hehe Ha det gott Linda..

Pusss

2011-01-17 @ 18:10:28
Postat av: Hanna

Låter underbart gumman, skönt o höra att flyget o allt gick bra!

Sola o götta åt mig också =) Ta hand om er puss

2011-01-18 @ 23:52:59
Postat av: Hanna

Jag lovar jag ska ha det sa gott at dig med.. Hoppas allt ar bra med dig =) HA det sa gott...Pusss

2011-01-19 @ 13:16:55
Postat av: Sofie

Det var till dig hanna det inlagget haha, jag som skrev till dig.. Klantiga jag hanger inte med i svangarna.. Skyller pa varmen haha =) puss igen

2011-01-19 @ 13:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0